Informationer

Underviser

Mandag og Torsdag: Julie - 21293357

Onsdag: Merle - 53380698

Ved enetimer skal du kontakte en af de ovenstående for nærmere aftale. Dette gælder også partridning.

Undervisning

Kender du en der kunne tænke sig at gå til ridning? Eller måske er det dig selv?

Så er der mulighed for at starte op på en eller flere af vores hold i løbet af ugen.

Vi har løbende opstart på undervisning. Hvis du har lyst til at starte til ridning, så kontakt os gerne.

Trækkerhold:

Man skal selv trække barnet eller har selv ansvaret for at finde en hjælper. Underviseren er behjælpelig med opsadling. Hvis du selv kan ride rundt i skridt og begynde at trave lidt, er dette også holdet at starte op med.

Begynder hold:

Som rytter på sådan et hold forventes det, at man selv kan sadle op, ride i skridt og trave lidt selv.

Let øvet:

Som let øvet rytter skal man som minimum selv kunne ride i alle 3 gangarter, samt sadle op og af.

Øvet:

Er man en øvet rytter forventes det at din grundridning er på plads, kan ride i alle 3 gangarter selv og selv kan sadle op og af.

Lyder det som noget for dig eller dit barn så kontakt os :)

Ønsker man af afmelde sig et hold skal dette ske til bestyrelsen skifteligt senest den sidste dag i en måned men med min. 1 månedes varsel. Det vil sige afmelder man sig fx. den 31 i en måned betaler man for den måned man afmelder sig i + en måned mere. Dette er sikkerhed for klubben og for at eleven har mulighed for at ride med på sit hold for sidste gang hvis holddagen fx. falder den 4 i måneden efter. Eleven har ret til at ride med på sit hold såfrem det ønskes indtil betalingen stopper til rideklubben.