Fordele for medlemmer af Vorbasse Rideklub

Er du medlem af Vorbasse rideklub, har vi indgået aftale om rabatordninger ved forskellige butikker.

Du skal fremvise kortet, når du handler i de nævnte butikker. Medlemskortet kan udskrives eller findes på telefonen. Log in via www. Vorbasse-rideklub.dk og gå ind under Min profil og Gå til profil. Her finder du medlemskortet yderst til højre - tryk på ikonet. Når der står et 1-tal under Aktive kontingent betyder det, at medlemskabet af Vorbasse Rideklub er aktivt i indeværende kalenderår.

Mange klubber vil i dag også se dette gyldige medlemskort, når man er ude og starte stævner.

Fordele – opdateret juni 2024:

Tika rideudstyr (www.tikarideudstyr.dk): Aktive medlemmer af VRIK kan få 10% på varer, som ikke er nedsat i forvejen. I skal fremvise medlemskab samt informere om at det er en aftale lavet med Tina og Mette.

Helles rideudstyr (www.hellesrideudstyr.dk): Alle kan melde sig ind i deres kundeklub, hvor I kan optjene 4 % i bonus samt få andre fordele (først til udsalg osv.). Hvis I oplyser, at I er medlemmer i Vorbasse Rideklub, registreres beløbene for alle vores medlemmer og kan evt. udløse sponsorgaver/sponsorstøtte til klubben anhængig til hvor stort beløb medlemmerne samlet har købt for.

M.S.H Spring (www.msh-spring.dk): Aktive medlemmer af VRIK kan få 10 % ved at oplyse, at I er medlem af Vorbasse Rideklub

Gymnastik og Ridesport (www.gymnastikogridesport.dk): Aktive medlemmer af VRIK kan få 10 % ved at oplyse VORBASSE