Fordele for medlemmer af Vorbasse Rideklub

Er du medlem af Vorbasse rideklub, har vi indgået aftale om rabatordninger ved forskellige butikker.

Du skal fremvise kortet, når du handler i de nævnte butikker. Medlemskortet kan udskrives eller findes på telefonen. Log in via www. Vorbasse-rideklub.dk og gå ind under Min profil og Gå til profil. Her finder du medlemskortet yderst til højre - tryk på ikonet. Når der står et 1-tal under Aktive kontingent betyder det, at medlemskabet af Vorbasse Rideklub er aktivt i indeværende kalenderår.

Mange klubber vil i dag også se dette gyldige medlemskort, når man er ude og starte stævner.

Fordele ved:

- Helle’ s Rideudstyr,  Varde. 10 % på udstyr.
- Tika Rideudstyr, Tjæreborg 10 % på udstyr  (dog ikke sadler og enkelte kampagnevarer) (ID + medlemskort skal fremvises)
- Gymnastik Og Ridesport, Esbjerg 10 % på udstyr.
- Billund & Vejle specialfoder,  10 % på udstyr, 5 % på foder og tilskudsprodukter.
- M.S.H Spring og rideudstyr Egtved, 10 % på ikke nedsatte varer.