Opstaldning

selvpas Sommerfold

Pris: 1016.98,- Depositum: 1016.98,- Bokse: 0/6 Vorbasse Rideklub Skjoldbjergvej 10 6623 Vorbasse
Beskrivelse

Sommerfold i Juli & August betyder en mark med 100% selvpas. Det er dog inklusiv facilitetskort, der giver adgang til hal og bane.

Ønsker man hesten ind på boks i disse måneder er det normal  Vinter opstalderpris og stadig selvpas.

Selvpas vinter - incl. vagtturnus med elevponyer/hest (maks. 10)

Pris: 1325.5,- Depositum: 1525.5,- Bokse: 3/8 Vorbasse Rideklub Skjoldbjergvej 10 6623 Vorbasse
Beskrivelse
Vinter selvpas er incl. facilitetskort. Fælles foldordning. (Der tilbydes ikke ene folde, dog undtaget sygefold) Der kan medbringes eget foder og strøelse. Dog SKAL opbevaring af egen foder/strå godkendes af klubben. Hvis der bliver fuld stald ser vi os nød til at opstalder snakker sammen og evt laver en fælles ordning. Der kan også købes Hø/Wrap og Halm igenem klubben. Rabat på 200kr ved hest 2.