Vores heste

Mandy

Fjordhest 14 år

Part - Mandy er en fjordhest som er ejet af rideklubben. Hun er en god begynder pony, men også god til de mere øvede Mandy kan godt drille eleverne lidt, da hun er lidt doven og helst vil være sammen med sin veninde, friseren Emmy

Sally

0 år

Billy

20 år

Part - Karen Köhn Thomsen Billy er en lånehest som en af vores opstalder har været sød at låne ud til klubben. Billy er hesten der kan ride med nybegynder, lettere øvet og kan også bruge til dem der gerne vil lidt mere i deres ridning. Han vil gerne give alle en god tur og klar det også til UG. Han er fremadgående og kræver gode mavemuskler når du skal side ned i trav.

Magnum

Blandingspony 18 år

Part - Celina Gregersen Højrup Stort ego i en lille krop, men kan du ride lidt er han rigtig fin i alle gangarter. Bruges også som trækker pony.