Halbooking

Tilgængelig 07:00 - 10:00
Periode 07/01 - 30/06
Beskrivelse

Da forsamlingsforbudet er sænket fra 10 til 5 personer, ser vi os nødsaget til at lave dette bookingssystem for at mindske forsamlinger over 5 personer i ridehuset.

I skal selv foretage bookingen for at få en plads over i hallen.

Halplanen skal følges og de, der har skrevet sig på den har førsteret. Det vil sige, hvis du ikke har booket en tid og hallen er booket med de 5 ryttere, der er på plads til, kan du ikke bruge ridehallen.

Det er kun betalende medlemmer, der kan booke tider i ridehallen. Udefrakommende rytter skal også lave booking samt skrive sig på facilitetssedlen, som hænger på opslagstavlen i rytterstuen.

Grundet større efterspørgsel på spring, prøver vi at udvide søndagens springplan.

Fremadrettet vil der være mulighed for løsspringning i tidsrummet kl 8-10.
- Løsspring er anderledes end alm booking, da flere heste kan gå igennem på en time. Derfor Beder vi jer tale sammen og planlægge, også ud fra restriktioner.

Kl 10-14 alm banespring.
- For øvede ryttere.
       Husk 3 ryttere pr time, via booking.

Første hold sætter bane op, sidste hold rydder bane væk.

Bunden i ridehallen bliver ordnet hver søndag mellem 14-16 og derfor at det ikke muligt at benytte sig af hallen i dette tidsrum. De er frivillig hjælper der ordner banen og hvis du gerne vil hjælpe, er man velkommen til at kontakte os.

Vær opmærksom på at vi stadig skal overholde COVID restriktioner, derfor vigtigt alle booker som vanligt

Hvis man f.eks. har lavet en fejlbooking til ridehallen, beder vi jer hurtigst muligt om at afmelde jeres fejlbooking ved at sende en mail til g.hjelmager@gmail.com med datoen og tidspunktet for fejlbooking. Det er virkelig vigtigt at man får sendt fejlbookingerne, så der er andre, der får mulighed for at ride.

Du skal være logget ind og være aktiv medlem for at kunne leje.

Jeg har ingen profil - Opret profil Jeg har en profil – Login